Cold calling

Każdemu z nas przydarza się korzystać z telefonu podczas zimy lub podczas zimnych dni lub wieczorów. Zimno i telefon to nie jest zbyt dobre połączenie. Telefon podczas dużych mrozów może nam odmówić posłuszeństwa albo będzie znacznie gorzej działać niż zazwyczaj. Wielu ludzi narzeka też, że podczas dużych mrozów, rozmowy przez telefon nie są tak komfortowe, jak zazwyczaj. Podczas korzystania z telefonu komórkowego, może też dojść do nieodwracalnych uszkodzeń owego urządzenia. Jak ocieplić zimne telefony? Jest też inne znaczenia wyrażenia „zimny telefon”. Przyjrzyjmy się temu skomplikowanemu, acz prostemu do wytłumaczenia zagadnieniu. Telefon komórkowy / smartfon, potocznie zwany. komórka – telefon działający zazwyczaj w oparciu o lokalną telefonię komórkową.

Obecnie absolutna większość takich telefonów komórkowych działa w systemach wyłącznie cyfrowych (np. GSM, PCS, DCS, UMTS). Lub w starszych rozwiązaniach stosowano sieci analogowe (AMPS, NMT).
Ale tak naprawdę to pojęcie czyli z angielskiego: „cold calling – zimny telefon” dotyczy zbyt nachalnych marketingowców, którzy swoimi nachalnymi telefonami bardziej zniechęcają potencjalnego klienta, niż go zachęcają do zakupienia danego produktu lub usługi. By usprawnić naszą prace marketingową należy stworzyć odpowiednią strategie działania.

Twoja strategia tak zwanych zimnych telefonów w obszarach B2B, zwykle powinna rozpocząć się od szczegółowego poszukiwania potencjalnych klientów. Po co tylko dzwonić do losowych firm, jeśli możesz też dzwonić do tych, o których posiadasz lepsze informację że są zainteresowane Twoją ofertą? Skieruj też ich zainteresowanie na swoją własną witrynę www. Dzięki rozwiązaniom takim jak Hubspot Marketing Hub oraz HubSpot Sales Hub możesz szybko zebrać informację o tym co twoi Klienci oglądają na twojej stronie internetowej i jaką częścią oferty się zazwyczaj interesują– możesz to zrobić na wiele sposobów.

[Głosów:4    Średnia:3/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here