zarabianie na muzyce

Wraz z pojawieniem się pandemii wzrosło zainteresowanie prowadzeniem transmisji online. W wyniku czego na znaczeniu zyskały narzędzia i platformy do prowadzenia streamu. Jednym z nich jest Youtube Premieres, które znacząco zwiększa możliwości dotychczas znanego nam serwisu.

Czy połączenie Youtube i live streamu umożliwia zarabianie na muzyce?

Takie połączenie było dotychczas niemożliwe, jednak technologia postępuje i wszystko się zmienia. Tak też jest w przypadku znanego wszystkim Youtube, który dzisiaj ma o wiele większy potencjał. Prowadzenie streamu jest dość podobne jak w przypadku standardowego udostępnienia filmu, lecz tutaj możemy w czasie rzeczywistym odpowiadać na reakcje i zachowanie widzów. W ten sposób każdy z naszych fanów ma możliwość bezpośredniej interakcji ze swoim ulubionym artystą, co w znacznym stopniu przekłada się na wizerunek oraz budowanie grona odbiorców. Prowadzenie live streamu umożliwia również zarabianie na muzyce poprzez monetyzację, więc w tym temacie nic się nie zmienia. Dlatego bez obaw możemy śmiało tworzyć i publikować teledyski, na których prezentujemy swoją twórczość.

Wykorzystanie Youtube w social media

Zanim rozpocznie się przygotowany przez nas stream, to uzyskujemy dostęp do dedykowanej strony wspólnego oglądania. To właśnie na niej będzie wyświetlany materiał i za jej pośrednictwem możemy komunikować się z widzami. Dużym plusem jest automatyczne wcześniejsze powiadamianie uczestników o premierze live streamu. Jednak zapominajmy tutaj o zaprzęgnięciu do pracy naszych social media, za których pośrednictwem możemy opublikować informacje o prowadzonym przez nas streamie, ponieważ stanowi to ciekawy sposób na przyciągnięcie większej ilości potencjalnych fanów.

Jeśli na poważnie zastanawiamy się nad organizacją streamu za pośrednictwem Youtube Premieres, to powinniśmy się do niego odpowiedniego przygotować. W pierwszej kolejności powinniśmy mieć na uwadze wysoką jakość stworzonego materiału, który powinien być potraktowany jako element naszych działań wizerunkowych. Zatem jeśli nie wiemy, od czego zacząć, to tutaj możemy zasięgnąć opinii dystrybutora, który jest certyfikowanym partnerem YouTube. Dzięki temu uzyskamy pomoc i wskazówki w zakresie przygotowywanych materiałów, które mają zobaczyć nasi widzowie.

[Głosów:2    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here